Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/11594
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.creatorMolfino, V.-
dc.date2012-03-29T16:04:36Z-
dc.date2012-03-29T16:04:36Z-
dc.date2012-03-29-
dc.date.accessioned2013-01-16T16:18:11Z-
dc.date.available2013-01-16T16:18:11Z-
dc.date.issued2013-01-16-
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/123456789/1131-
dc.identifier.urihttp://www.repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/11594-
dc.descriptionThis work presents a research about the role that ‘geometric locus’ plays in the teaching of proof. The aims of this study are to investigate a problem of educational practice, think about it and modify this practice if necessary, and provide theoretical and methodological fundaments for the revision process that is actually going through the Upper Middle School level (High School) in Uruguay, especially in the geometric area.-
dc.languagees-
dc.titleLUGARES GEOMÉTRICOS:¿CUÁL ES SU ROL EN LA ENSEÑANZA DE LA DEMOSTRACIÓN EN GEOMETRÍA?-
dc.typeThesis-
Aparece en las colecciones: Doctorado

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
molfino_2006.pdf851.23 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.