Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/10805
Título : ANALISIS DE LA INFLUENCIA DEL ESTILO DE ENSEÑANZA DEL PROFESOR EN EL APRENDIZAJE DE ESTUDIANTES DE FÍSICA A NIVEL UNIVERSITARIO.
Palabras clave : Estilos de Enseñanza
Estilos de aprendizaje
Sistema 4MAT
Fecha de publicación : 16-ene-2013
Editorial : Lat. Am. J. Phys. Educ.
Descripción : Physics is a science that has greater difficulty in understanding by students; this difficulty is evident in the low rate of accreditation of this discipline in schools at all levels of education. In other hands, those responsible for teaching physics in schools difficult to introduce innovative methods in their practice, they tend to repeat the way we were "instructed" in physics, i.e. in traditional form, where an expert gives a lecture without having practically interaction with students. This paper presents the analysis to study the style of teaching physics teachers at university level and its influence on the learning achieved by students.
Centro de Investigación en Ciencia Aplicada y Tecnología Avanzada, Unidad Legaria, Instituto Politécnico Nacional,Escuela Superior de Cómputo, Instituto Politécnico Nacional.
URI : http://www.repositoriodigital.ipn.mx/handle/123456789/10805
Otros identificadores : MEXICO, CITY
1870-9095
http://hdl.handle.net/123456789/310
Aparece en las colecciones: Doctorado

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Páginas desde29_LAJPE_Mario_Ramirez_corr.pdf94.17 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.